Comanda dumneavoastră pe site-ul florariaaleflor.ro sau la telefon presupune
acceptarea implicită a următoarelor condiții și termeni:
Anularea sau schimbarea comenzii de către client
Vă puteți răzgândi în legătură cu comanda plasată cu minim 24 ore înainte de ziua
livrării. Anularea comenzii se va face prin telefon la (+40) 745 894 628.
Vom încerca să respectăm orice cerințe sau modificări transmise cu cel puțin 24 ore înaintea livrarii.
Vă rugăm de asemenea să luați în considerare că in perioadele cu comenzi intense (sărbători legale) nu putem garanta un timp de răspuns și/sau reacție asemănător celorlalte perioade mai puțin încărcate.
Rezolvarea problemelor legate de plată
Achiziționarea de flori, plante și alte aranjamente florale de pe site-ul florariaaleflor.ro se efectuează în siguranță deoarece tranzacțiile sunt asigurate de Netopia. Cu toate acestea, există posibilitatea apariției unor erori în tranzacțiile efectuate și, prin urmare, pot apărea întârzieri în acceptarea comenzii de către noi. În cazul unui mesaj din partea bancii sau din partea noastră legat de plată vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon (+40) 745 894 628.
Politica de refuz a unei comenzi
Pot apărea situații în care compania noastră să refuze o comandă fără a oferi explicații. În aceste situații se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeași metodă de plată folosită de client.
Toate preturile afișate pe site includ TVA.
Disponibilitatea produselor în funcție de anotimp
În cazul în care calitatea sau cantitatea de flori sau plante obținute de la furnizorii noștri nu este conform standardelor impuse de noi, ne rezervăm dreptul de a modifica aranjamentele sau buchetele cu produse echivalente ca stil și preț. În cazul în care schimbările nu necesare sunt majore vă vom contacta pentru a discuta această situație și să primim eventualul acord din partea dumneavoastră. Plantele de suport și vasele
pot fi modificate fără înștiințare.
Considerăm că avem acordul dumneavoastră implicit în cazul în care nu reușim să vă contactăm folosind metodele disponibile pentru comunicare stabilite anterior sau în timpul efectuării comenzii (telefon, email, ș.a.).
Produse deteriorate
Există o rară posibilitate ca aranjamentele florale comandate să nu ajungă într-o stare satisfăcătoare la destinație. În aceste cazuri vă sfătuim să ne contactați pentru a obține rambursarea plății sau efectuarea unei noi livrări gratuite.
Garanții
Pentru produsele și serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garanția rambursării totale sau parțiale a costului comenzii sau oferirea unor reduceri sub formă de voucher în contravaloare în următoarele situații:
Nu s-a făcut livrarea la data agreata cu dumneavoastră din motive care au legătură strict de firma noastră.
Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Vă putem rambursa plata în condițiile returnării produsului deteriorat.
Nu putem să onorăm comanda dumneavoastră din motive ce țin de noi.
A fost livrat un produs greșit.
Utilizarea datelor cu caracter personal
Există situații în care este esențial să luăm legătură cu dumnevoastră în legătură cu comanda făcută, de aceea vă rugăm ca datele oferite în crearea contului personal să fie actuale și corecte.
Prețuim discreția și încrederea acordată și vă asigurăm că nu închiriem sau vindem bazele noastre de date! Mai multe informații puteți găsi în politica noastră de confidențialitate.
Date personale folosite:
Numele, prenumele și adresele de livrare – utilizate pentru identificarea dumneavoastră
Adresa de email – Folosită pentru a comunica informații sau schimbări legate de comandă sau pentru a vă consulta în legătură cu situații care pot apărea.
Numărul de telefon – Pentru situații urgente sau speciale când este necesar un răspuns imediat din partea dumneavoastră.
Drepturi de autor
Toate imaginile prezentate pe www.florariaaleflor.ro sunt proprietate a companiei SC Drag Flowers SRL. Preluarea lor fără acordul nostru prealabil în scris este ilegală și va fi semnalată ca atare. Imaginile afișate pe site sunt cu titlu de prezentare.